1. Zrozumienie ścieżki klienta (customer journey)
Customer journey, czyli ścieżka klienta, to proces, który obejmuje wszystkie punkty styku użytkownika z marką, od pierwszego kontaktu, przez zakup, po obsługę posprzedażową. Zrozumienie tego procesu pozwala na lepsze zarządzanie interakcjami i dostosowanie komunikacji oraz oferty do potrzeb klienta.
POLECAMY
Case study: Tortli.pl
Crazyshop.pl to polska firma oferująca personalizowane prezenty online. Zrozumienie ścieżki klienta zaczyna się tutaj od intuicyjnej strony internetowej, która krok po kroku prowadzi klienta przez proces tworzenia unikalnych produktów. Firma zidentyfikowała, że klienci często potrzebują inspiracji, dlatego na stronie znajdują się rekomendacje popularnych produktów. Jednak najlepszy element strony to konfiguracja produktów z podglądem na żywo. Klient od razu widzi zmiany, które wprowadził, personalizując wybrany produkt. Ka...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!