Analiza, diagnoza i zmiana – dopasowanie struktur sprzedaży do bieżących potrzeb klientów

Temat numeru

Dynamika zmian w procesie sprzedażowym to nie tylko dostosowanie technik i narzędzi handlowych do nowych wymagań konsumentów. Doświadczenie pokazuje, że aby skutecznie odpowiadać na zapotrzebowanie rynku, należy również dopasować samą strukturę sił sprzedażowych do wymagań klientów i rynku.

W Cartrack Polska przeprowadziliśmy bardzo wnikliwą analizę portfela naszych klientów oraz w sposób kompleksowy zdiagnozowaliśmy rynek. Takie działanie dało nam jasną odpowiedź, że klienci oczekują coraz mocniej posuniętej personalizacji obsługi i profesjonalizacji osób, które oferują im usługi, a następnie w sposób całościowy opiekują się nimi w trakcie trwania współpracy. Z tego względu struktura sprzedaży Cartrack Polska jest dopasowana do wielkości posiadanej przez klientów floty pojazdów firmowych oraz ich indywidualnej sytuacji. Z naszych rozmów z klientami i analizy ich potrzeb jasno wynika, że każda firma ma inne oczekiwania – to może wydawać się banałem i truizmem, jednak w Cartrack Polska zbudowaliśmy handlowe persony i wcieliliśmy z sukces...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy