W Cartrack Polska przeprowadziliśmy bardzo wnikliwą analizę portfela naszych klientów oraz w sposób kompleksowy zdiagnozowaliśmy rynek. Takie działanie dało nam jasną odpowiedź, że klienci oczekują coraz mocniej posuniętej personalizacji obsługi i profesjonalizacji osób, które oferują im usługi, a następnie w sposób całościowy opiekują się nimi w trakcie trwania współpracy. Z tego względu struktura sprzedaży Cartrack Polska jest dopasowana do wielkości posiadanej przez klientów floty pojazdów firmowych oraz ich indywidualnej sytuacji. Z naszych rozmów z klientami i analizy ich potrzeb jasno wynika, że każda firma ma inne oczekiwania – to może wydawać się banałem i truizmem, jednak w Cartrack Polska zbudowaliśmy handlowe persony i wcieliliśmy z sukces...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!