Zarządzaj emocjami i kreuj wartość

Felieton

Bardzo trudno pisać teraz o sprzedaży słowa, które mogą oddać złożoność sytuacji, w której się znaleźliśmy. Jedno jest jednak pewne: długofalowo praktycznie wszyscy muszą zmienić swoje strategie sprzedaży i obecności na rynku, aby przetrwać wszechobecny kryzys.

Rozmowy z klientami w czasie sytuacji kryzysowej to wyzwanie dla przedstawicieli handlowych. Wielu klientów przeżywa trudne biznesowo chwile związane z niepewną przyszłością i stratami finansowymi. Z jednej strony potrzebują zrozumienia, a z drugiej informacji, które pozwolą im podejmować racjonalne decyzje. Pamiętaj, że jako handlowiec masz przegląd tego, co się dzieje w całej Twojej branży, a klienci potrzebują informacji o tym, jak radzi...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy