„Działalność prowadzona wspólnie przez jakieś osoby, instytucje lub państwa” – tak właśnie Słownik języka polskiego PWN definiuje współpracę. Jednak współpraca będąca kluczem do pozyskiwania nowych klientów, to nie tylko współdziałanie przy osiąganiu celów, to także umiejętność pracy w zespole, sprawna komunikacja, dostarczanie projektów na czas oraz zadowalający efekt końcowy.
Ponoć najciężej jest zacząć, a potem to już „z górki”. Nie w każdym przypadku jest jednak tak kolorowo. Klienci przychodzą i odchodzą, a pozyskiwanie nowych to nie lada wyczyn przy obecnym rynku konkurencji. Właśnie dlatego tak ważne jest dbanie o obecnych odbiorców – to oni mogą przyczynić się do rozbudowania sieci Twojej klienteli. W jaki sposób?
POLECAMY
Ramka 1
Jak usprawnić współpracę w zespole?
- Zrób burzę mózgów
Co dwie głowy, to nie jedna! Burza mózgów potrafi dostarczyć sporą dawkę inspiracji, a w ostateczności wypracować strategię idealną. Spiszcie zatem wszystkie swoje pomysły, czy też skojarzenia, a może rozwiązanie nasunie się samo. - Stwórz podział zadań
Efektywne zarządzanie wiąże się z odpowiednim podziałem zadań, c...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!