W przypadku naszej firmy wciąż najbardziej istotnym kanałem sprzedaży są handlowcy

Zapytaj specjalistę

Z Bartoszem Pilchem, dyrektorem ds. e-commerce i marketingu w firmie SIG, rozmawia Joanna Szmatuła.

Z marketingiem związany od początku kariery zawodowej, w trakcie której zarządzał działaniami w tym obszarze w takich firmach, jak Ahold, GK Redan czy Navo. Doświadczenie w branży e-commerce zdobył, tworząc polski oddział europejskiego lidera na rynku internetowej sprzedaży artykułów zoologicznych – Zooplus oraz odpowiadając za marketing, rozwój i obsługę klienta w wiodącym internetowym sklepie DIY – Megastore. Od roku 2014 jest dyrektorem ds. e-commerce w firmie SIG, gdzie odpowiadał za uruchomienie od podstaw kanału sprzedaży internetowej www.sig.pl. Od początku roku 2016 pełni w SIG funkcję dyrektora ds. e-commerce i marketingu, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż przez kanał e-commerce i jego rozwój, działania marketingowe oraz promocyjne.

POLECAMY

Rozmawiamy w wyjątkowych czasach. Czy od czasu pandemii mocno zmienili Państwo kanały komunikacji z klientem?

Okres pandemii to istotne przesunięcie komunikacji z bezpośredniej na zdalną. Mam tu na myśli zarówno bardziej tradycyjne zastąpienie spotkania rozmową telefoniczną, jak i te zdecydowanie nowoczesne formy, jak np. wideospotkania za pomocą komunikatorów, czy w końcu zastąpienie komunikacji bezpośredniej przez odpowiednio zaprojektowane funkcjonalności serwisu e-commerce.

Funkcjonowanie sklepów z materiałami budowlanymi w ostatnich miesiącach było mocno zakłócone. Wiele osób przerzuciło się do sieci. Czy, a jeśli tak, to jakie zmiany wprowadzili Państwo w kanale sprzedaży elektronicznej w związku z przewidywanym wzrostem zainteresowania klientów zakupami w sieci?

Nasz serwis rozwijamy, można powiedzieć w trybie ciągłym, od jego uruchomienia. Ponieważ nasza platforma skierowana jest do klien...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy