Personal branding w 2025 r.
W dobie cyfrowej sprzedaży, kiedy do lejka trafia potencjalny klient, który po przeprowadzonym researchu jest już w wielu przypadkach świadomy, czego szuka i na czym mu zależy, marka osobista przestaje być opcją. Jest narzędziem pracy, które pozwala się „spotkać” z tym potencjalnym klientem, jeszcze zanim przeprowadzimy z nim pierwszą rozmowę: poprzez post, komentarz, artykuł w sieci czy wystąpienie branżowe.
W ostatnich latach odbyliśmy zadziwiająco szybką drogę z marketingu bazującego na katalogach i tradycyjnym, outboundowym lejku sprzedaży do procesu, który jest oparty na dynamicznym i aktywnym poszukiwaniu informacji przez kupujących, m.in. w internecie. Można by powiedzieć, że „przecież w B2B to firma kupuje, a nie konsument”, jednak to nadal ludzie zatrudnieni w tych firmach podejmują decyzje zakupowe.
Bryan Kramer, autor There is no B2B or B2C: It’s Human to Human podkreśla ważność czynnika ludzkiego w procesach zakupowych, które można skondensować do kilku ważnych cytatów:
POLECAMY
- Biznes nie ma emocji, ludzie je mają.
- Ludzie chcą coś czuć.
- Ludzie chcą rozumieć.
Patrząc na to przez pryzmat świadomości, że potencjalny k...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!