Przedstawiciele pokolenia Y i Z oczekiwania od życia, świata, pracy oraz szefa mają inne niż reprezentanci pokolenia X czy Baby Boomers.
Tym samym zespoły sprzedażowe dzisiejszej ery biznesu to zespoły wielopokoleniowe o nierzadko rozbieżnych oczekiwaniach i preferencjach, odmiennych wartościach, charakteryzujące się również innym podejściem do klienta.
Szefowie zespołów sprzedaży coraz częściej poszukują rozwiązań i odpowiedzi na pytania dotyczące efektywnych sposób przewodzenia zespołom sprzedaży. Zaczynamy zastanawiać się nad tym, jaki model przywództwa jest najbardziej skuteczny i pozwoli zespołom nie tylko efektywnie współpracować w perspektywie krótkoterminowej, lecz też rozwijać potencjał i biznes w perspektywie długoterminowej.
POLECAMY
Jak prowadzić zespoły, by mimo różnic były produktywne, współpracowały, szanowały odmienność i czerpały z wzajemnych różnic?
Rozbieżności oczekiwań występują nie tylko wewnątrz zespołu, lecz także poza organizacją. Manifestują się w stylach pracy z klientami, a także standardach z tym związanych. Zespoły sprzedaży są często heterogeniczne pod wieloma względami. Pozwala to na zachowanie różnorodności stylów działania i dopasowanie ich do zróżnicowanych potrzeb i stylów bądź preferencji klientów.
Czy kojarzysz sytuacje, w których czujesz, że czasem nie masz pomysłu na to, co dalej? Być może użyłeś najlepszej wersji demokratycznego podejmowania decyzji, a mimo to zauważyłeś,...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!