Profesjonalne zdjęcia a skuteczna sprzedaż

Pozyskiwanie klienta

Latami w biznesie obowiązywały w miarę proste zasady. Prawnicy czy finansiści klasycznym garniturem podkreślali status oraz kompetencje, a branża reklamowa ekstrawagancją akcentowała swoją kreatywność. Pozostałe zawody (w tym pracownicy sektora handlu i usług) wypełniali przestrzeń między tymi dwoma skrajnymi biegunami. Podział ten został zaburzony przez przeniesienie wielu aktywności do internetu oraz rozkwit świata nowych technologii, który wskazał kolejne ścieżki sprzedaży i docierania do klienta.

Jak powiedział Dale Carnegie: „Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz. Ważne jest to, kto zechce poznać ciebie”. Aktualnie nie zastanawiamy się już, co obiektywnie wypada, a co nie. Ważniejsze staje się bowiem to, co chcemy swoim wizerunkiem przekazać.
Dobry portret to mieszanka biznesowego sznytu, wyczucia fotografa oraz charakteru pozującej osoby. Ma zatrzymać uwagę i zaakcentować zbiór cennych cech, pożądanych w życiu zawodowym. Klasyczny kadr sprawdzi się zarówno w CV, na profilach (LinkedIn, Goldenline, Facebook), w publikacjach, komunikacji (np. stopkach e-mail), na stronach www itd. Możliwości są prakty...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy