Jak powiedział Dale Carnegie: „Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz. Ważne jest to, kto zechce poznać ciebie”. Aktualnie nie zastanawiamy się już, co obiektywnie wypada, a co nie. Ważniejsze staje się bowiem to, co chcemy swoim wizerunkiem przekazać.
Dobry portret to mieszanka biznesowego sznytu, wyczucia fotografa oraz charakteru pozującej osoby. Ma zatrzymać uwagę i zaakcentować zbiór cennych cech, pożądanych w życiu zawodowym. Klasyczny kadr sprawdzi się zarówno w CV, na profilach (LinkedIn, Goldenline, Facebook), w publikacjach, komunikacji (np. stopkach e-mail), na stronach www itd. Możliwości są prakty...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!