Możemy kreować się na poważnych ekspertów albo ludzi pełnych luzu i dystansu. Możemy miksować jedno i drugie. Jednak to, że ktoś tańczy na Instagramie, nie czyni go mniej profesjonalnym. Tak samo jak wizerunek lidera o nienagannej postawie nie jest gwarancją etycznego postępowania w biznesie czy życiu prywatnym.
POLECAMY
Wartość człowieka ≠ jego wizerunek w sieci
Jeden z największych błędów, jakie popełniamy, to ocenianie ludzi wyłącznie przez pryzmat ich obecności w social mediach. Dopracowane zdjęcia i merytoryczne treści nie są gwarancją uczciwości i kompetencji. Tak samo, jak luźne podejście do komunikacji w sieci nie oznacza braku profesjonalizmu.
Każdego dnia widzimy ludzi, którzy perfekcyjnie kreują swój...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!