Od nieskazitelnego wizerunku do niezapłaconych faktur. Ciemna strona social mediów

Marketing

Wizerunek online stał się dla wielu ludzi wyznacznikiem profesjonalizmu, etyki i wartości. Często oceniamy siebie i innych przez pryzmat tego, co publikowane jest w mediach społecznościowych. Czy rzeczywiście sposób, w jaki ktoś się prezentuje, świadczy o jego kompetencjach, moralności czy jakości pracy?

Możemy kreować się na poważnych ekspertów albo ludzi pełnych luzu i dystansu. Możemy miksować jedno i drugie. Jednak to, że ktoś tańczy na Instagramie, nie czyni go mniej profesjonalnym. Tak samo jak wizerunek lidera o nienagannej postawie nie jest gwarancją etycznego postępowania w biznesie czy życiu prywatnym.

POLECAMY

Wartość człowieka ≠ jego wizerunek w sieci

Jeden z największych błędów, jakie popełniamy, to ocenianie ludzi wyłącznie przez pryzmat ich obecności w social mediach. Dopracowane zdjęcia i merytoryczne treści nie są gwarancją uczciwości i kompetencji. Tak samo, jak luźne podejście do komunikacji w sieci nie oznacza braku profesjonalizmu.
Każdego dnia widzimy ludzi, którzy perfekcyjnie kreują swój...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy