Jeśli masz do czynienia z handlem, to zapewne słyszałeś już hasło „aktywna sprzedaż” i gdy tylko je usłyszysz, to już wiesz, że będą wymagać od Ciebie dużych umiejętności i pełnego skupienia. Będziesz musiał się „nagimnastykować” i nie dać się zbyć zwyczajnym „dziękuję”. Aktywność, bo właśnie o niej tu mowa, to cecha, której wymagają od nas już nie tylko wielkie korporacje, ale i prywatni przedsiębiorcy prowadzący coraz bardziej świadomie swoje biznesy. Kiedyś proste zadanie, takie jak przyjęcie i realizacja zamówienia, dziś wymaga od nas konkretnych kompetencji. W tych nowoczesnych czasach uczą nas sztywnych zasad i reguł obsługi klienta, których przełożenie na dzisiejszy rynek ma się mniej więcej jak „a może frytki do tego”. Świadomość klienta urosła do tego stopnia, że często wałkowane na szkoleniach badanie potrzeb kończy się tekstem: chcę usłyszeć Pana ofertę! Jak rozmawiać z klientem, który tak naprawdę wie, czego chce? Potrzebuje po prostu wybrać spośród kilkudziesięciu ofert tego samego dostępnego dziś, w taki sposób, że nawet nie musi się pofatygować do Ciebie. Twoje op...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!