Strategie sprzedażowe w nowej postcovidowej rzeczywistości będą wymagały przede wszystkim nowego podejścia i zmiany sposobu myślenia. Same narzędzia może aż tak nowe nie będą, choć dla wielu nowością będzie zakres ich wykorzystania. Jednakże najważniejsza w procesie adaptacji do nowych uwarunkowań będzie odpowiedź na pytanie o to, kim jest nowy klient oraz jakie są jego aktualne oczekiwania i nawyki zakupowe.
Wraz z nadejściem pandemii i okresu social distancing rozgorzała dyskusja o wydźwięku nieomal cywilizacyjnym. Zwolennicy teorii rozpoczęcia nowej ery i nieodwracalnych zmian w życiu zawodowym i osobistym ścierają się z adwersarzami „starego porządku”, przekonującymi, że całe to „zamieszanie” ma charakter li tylko tymczasowy. Świat sprzedaży ze swoją dynamiką szczególnie mocno wpisuje się w globalny trend dyskusyjny. O zmianie relacji handlowiec – klient, digitalizacji procesów sprzedażowych, trendach oraz strategiach na miarę ery COVID-19 rozmawiamy dziś z ekspertami z branż ICT i automotive.
POLECAMY
Zbigniew Juszczak, dyrektor sprzedaży Regionu Północny-Zachód SMB, T-MOBILE POLSKA
Olimpijczyk Sydney 2000, 260-krotny reprezentant kraju w hokeju na trawie, mąż i tata 12-letnich bliźniaków, zapalony wędkarz i ogrodnik. Za swój największy sukces uważa „metamorfozę” ze sportowca w przedstawiciela branży Telko. Inspiruje go wszystko z czego może wyciągnąć wartość dodaną – od książki po wywiad z leśnikiem na temat zachowania zwierząt w czasie kwarantanny. Uważa, że w życiu albo są wymówki, albo wyniki i ciężka praca
Jaku...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!