Dołącz do czytelników
Brak wyników

Inne

16 września 2019

Liderzy, stratedzy, wojownicy – razem by zwyciężyć!

0 41

XI Forum Sales Performance odbędzie się 27-28 listopada 2019 roku w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Interaktywna formuła eventu sprawia, że to jedyne wydarzenie tego typu w Polsce dla osób odpowiedzialnych za procesy sprzedażowe w firmach. Celem spotkania jest wymiana wiedzy i doświadczeń, skonfrontowanie różnych punktów widzenia w mniejszych grupach dyskusyjnych oraz stworzenie przestrzeni do merytorycznej dyskusji.

W programie tegorocznej edycji aż 30 sesji warsztatowych – różnorodna tematyka, omówienie aktualnych zagadnień oraz dynamiczna wymiana wiedzy i inspiracji. Uczestnicy Forum podzielą się na grupy warsztatowe, aby w kameralnym gronie podyskutować o trendach, nowych rozwiązaniach oraz najlepszych praktykach, które mają wpływ na poprawę wyników sprzedaży i wzrost przychodów firmy.

Wśród omawianych tematów m.in.:

  • Zespół, czyli kolektyw indywidualności, któremu przyświeca jeden nadrzędny cel
  • Cyfrowe zaufanie – jak je budować dzięki współpracy i technologii
  • Budowa zintegrowanego planu rozwoju. Master Plan w kontekście zmian zachodzących na rynku oraz w samej organizacji
  • Jak wspólnie osiągnęliśmy sukces w zespole multikanałowym – biznes widziany oczami sąsiednich departamentów
  • Innowacja w sprzedaży – trzy kluczowe wymiary. Jak nowoczesna sprzedaż przeradza się we wspólne kreowanie wartości i rozwiązań
  • Social selling – nowoczesny sposób na skrócenie dystansu z klientami B2B
  • 400%-owy wzrost sprzedaży – wykorzystanie kanału e-commerce do skutecznej promocji produktów
  • Od momentów „aha!” do efektu „wow!” – sześć kroków Design Thinking w strategicznej wojnie o lepsze Customer Experience
  • O sukcesie organizacji decydują ludzie – jak budować zaangażowanie zespołów i stale zwiększać ich efektywność
  • CRM w optymalizacji procesów biznesowych w segmencie FMCG. Kompleksowe podejście – od pomysłu do sprzedaży produktu
  • Od szalonego pomysłu prezesa do produktu idealnie dopasowanego do rynku. Jak z „nice to have” zrobić „must have”

Szczegóły wydarzenia: //sales-performance.pl

Przypisy