Znaczące jest to, że mimo (albo raczej dzięki) pandemii już 73% internautów (wg raportu Gemius) robi zakupy online, a wynik ten jest lepszy od poprzedniej fali badania aż o 11 p.p. To właśnie na skutek pandemii, głównego katalizatora rozwoju sprzedaży online, duża część użytkowników, którzy zawsze stawiali na zakupy stacjonarne, zdecydowała się dać kredyt zaufania zakupom w sieci, jednocześnie deklarując, że pozostaną przy nich także po zakończeniu obecnej sytuacji.
Jakie wnioski płyną z tego dla Ciebie jako przedsiębiorcy lub osoby dopiero wkraczającej do świata handlu?
Pierwszy, a zarazem najważniejszy wniosek jest taki, że jeśli naprawdę zależy nam na dotarciu teraz do konsumenta, to należy działać wielokanałowo. Kanał tradycyjny (sprzedaż stacjonarna) już nie wystarczy.
Czy warto podejmować to wyzwanie? Oczywiście! Ale trzeba pamiętać, że obok wzrostu popytu wśród konsumentów w kanale e-commerce rośnie również konkurencja. Pozostaje zatem pytanie, jak mądrze wejść na rynek e-handlu i sprawić, żeby nasze działania w i...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!