Ta nowa sytuacja nie tylko daje firmom B2B wiele nowych możliwości, ale stawia przed nimi także szereg wyzwań. Przede wszystkim muszą wybrać jedną z trzech opcji:
POLECAMY
- Samodzielnie definiować proces prospektingowy z wykorzystaniem SI i samodzielnie budować wewnętrzny zespół specjalistów ds. prospektingu.
- Przekazać prospekting do realizacji wyspecjalizowanej firmie, inaczej outsorsować.
- Wynająć eksperta do zdefiniowania strategii prospektingu i zbudowania zespołu specjalistów ds. prospektingu.
W tej części artykułu opiszę wady i zalety tych trzech opcji. Zapraszam do lektury!
OPCJA 1. Zrób to sam
Samodzielna budowa zespołu specjalistów ds. prospektingu (SDP) wykracza daleko poza prosty wybór proaktywnych, analitycznie myślących kandydatów o wysokiej odporności na odrzucenie i dużej wytrwałości. To strategiczna inwestycja, która jeśli zostanie dobrze zrealizowana, znacząco zwiększy potencjał firmy w zakresie wzrostu sprzedaży. Wzmocni też konkurencyjność firmy. Ale uwaga, zbudowanie skutecznego zespołu specjalist...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!