Sprzedaż jest najważniejszą funkcją każdej firmy. To niejako filar każdego przedsiębiorstwa. W dużym skrócie można powiedzieć: nie ma sprzedaży – nie ma przychodu, nie ma przychodu – nie ma zysku. Oczywiście, dział handlowy ma sens, jeśli pozostałe działy potrafią z nim odpowiednio współpracować, dział utrzymania klienta utrzymuje odbiorców, windykacja nie niszczy kontaktów i w efektywny dla obu stron sposób ustala spłatę należności, biuro obsługi realizuje cele klientów, a nie własne (co niestety czasem się zdarza). Wielu uważa, że zrekrutowanie dobrego handlowca dla firmy jest trudniejsze niż znalezienie idealnego programisty, który rozumie koncepcje przedsiębiorstwa, jest komunikatywny i do tego bardzo szybko programuje.
POLECAMY
Empatyczne podejście
Najczęstszą i najbardziej znaczącą trudnością jest pozyskanie dobrych, a więc efektyw...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!