Jak sprzedawać przeżycia?

Zapytaj specjalistę

Wywiad z Jakubem Matuszewskim, dyrektorem zarządzającym i współwłaścicielem firmy Wyjątkowy Prezent Sp. z o.o.

Czym różni się prezent wyjątkowy od tego klasycznego?

Wszystko sprowadza się do sposobu myślenia o prezentach oraz filozofii obdarowywania. Zazwyczaj, gdy mamy dla kogoś kupić prezent, myślimy o jakimś fizycznym przedmiocie: kwiatach, czekoladkach, zegarku, perfumach. Najczęściej są to kolejne upominki, które trafią na półkę lub które zużyjemy i pozostaną po nich tylko śmieci. Dobrze, jeśli chociaż są to rzeczy, które mają wartość użytkową dla obdarowanego, których użytkowanie sprawia faktyczną radość. Jednak jako eksperci w temacie wiemy, że jeśli kupujący szuka naprawdę ekscytującego prezentu i chciałby, żeby taki prezent pozostał w pamięci na lata, nie osiągnie tego za pomocą wspomnianych dóbr materialnych.
Misją firmy Wyjątkowy Prezent jest stopniowa zmiana kultury obdarowywania, przejście z prezentów materialnych na przeżycia. Mówimy tu o atrakcjach, których możemy doświadczyć, np. skoku ze spadochronem, uczestnictwa w wydarzeniach, takich jak Kolacja w Ciemności, przejażdżka Ferrari ulicami miasta czy szkolenia sommelierskie, dzięki którym nauczymy się wszystkiego o świecie wina. Takich niematerialnych prezentów w ofercie mamy tysiące. Nasza filozofia bazuje na dostarczaniu prawdziwych emocji, które w formie niesamowitych wspo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy