Wyobraź sobie następującą sytuację: między Tobą a klientem, z którym robiłeś interesy na ogromne sumy, dochodzi do konfliktu. Ze swoim partnerem biznesowym znacie się od lat. Można rzec, że na przestrzeni ostatnich lat staliście się dobrymi znajomymi. Masz jednak poczucie, że zaistniała sytuacja nadwyrężyła Wasze zaufanie. Czego obawiasz się w takiej sytuacji? Czego może obawiać się Twój partner biznesowy? Czy obawiasz się odtrącenia lub negatywnej oceny ze strony swojego znajomego?
POLECAMY
Wewnętrzny dialog
Jeśli w Twojej głowie pojawiły się podobne pytania, najprawdopodobniej zauważyłeś, że Twój wewnętrzny dialog rozgrywa się między dwoma kluczowymi aspektami: obawami przed utratą części własnej tożsamości (partnera biznesowego, kolegi) i chęcią zachowania określonej relacji z Twoim partnerem biznesowym. Innymi słowy, ów wewnętrzny dialog toczy się w przestrzeni między potrzebą zachowania więzi (relacji biznesowej i przyjacielskiej) a potrzebą zachowania odpowiedniej autonomii (nadal chcesz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!