Sprzedawca to nie tylko przedstawiciel handlowy czy key account manager, choć np. w branży FMCG jeszcze długo to na nich będzie stała sprzedaż. W wielu organizacjach rolę sprzedawcy często przejmuje dzisiaj marketing, generując sprzedaż, liczoną np. liczbą nowych użytkowników aplikacji, lub dział Customer Service, który podgrzewa leady i konwertuje je na umowy. Z kolei główną funkcję sprzedawcy w każdym start-upie pełni CEO, który sprzedaje swój pomysł potencjalnym inwestorom i od jego kompetencji sprzedażowych zależy przyszłość firmy.
Czy istnieje zatem uniwersalna odpowiedź na pytanie: Jak motywować sprzedaż? Żeby się o tym przekonać, zapytałam osoby zajmujące się sprzedażą na różnych stanowiskach, w różnych organizacjach, co ich motywuje do pracy i do osiągania najlepszych wyników sprzedaży. Oto co odpowiedzieli.
POLECAMY
Mart
...Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!