1. Zrównoważony i etyczny branding
Coraz częściej konsumenci wybierają marki, których wartości rezonują z ich własnymi przekonaniami. Szczególnie dotyczy to wartości płynących ze zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności i zaangażowania. Brandy, które w przejrzysty i spójny sposób realizują tę politykę, zyskują zaufanie i lojalność konsumentów, a co jeszcze bardziej istotne – budują emocjonalną więź ze swoimi odbiorcami. Konsumenci utożsamiają się z marką, która realizuje bliskie im postawy. Działania te muszą być autentyczne, ponieważ konsumenci są wyjątkowo wrażliwi na najmniejsze próby manipulacji na tym polu. W przypadku niepowodzenia czy potknięcia ważna jest szybka reakcja brandu, przyznanie się do pomyłki i naprawa, co pozwoli przekuć negatywne zdarzenie w mniej dotkliwe w skutkach.
Jak to osiągnąć?
POLECAMY
- Bądź otwarty i transparentny na temat swoich działań – informuj z wy...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!