Dołącz do czytelników
Brak wyników

Zapytaj specjalistę

10 lutego 2022

NR 37 (Styczeń 2022)

Design thinking, storytelling i grywalizacja – jak połączyć je w całość? Wywiad z Dariuszem Jaszczem

0 348

Dariusz Jaszcz – właściciel agencji Lizard i Dialog Możliwości. Jego misją jest integracja, wzmacnianie zespołów oraz pobudzenie w ludziach energii do działania. Człowiek, który przemienia standardową komunikację marketingową w nowoczesny przekaz. Z Agatą Drynko rozmawia o tym, w czym czuje się najlepiej, czyli design thinking, storytelling oraz grywalizacja. W wywiadzie podpowiada m.in. jak połączyć wykorzystać wymienione techniki w obszarze sprzedaży.

Design thinking, storytelling i grywalizacja – jedne z głośniejszych haseł, które pojawiają się w obszarze sprzedaży. Czym są? Jaką rolę odgrywają? Czy są w ogóle potrzebne?
Design thinking to projektowanie, które bazuje na emocjach i potrzebach drugiego człowieka. Storytelling to sztuka opowiadania, układania opowieści, która ma wzbudzić emocje i ciekawość, a grywalizacja dąży do wzmocnienia zaangażowania poprzez metody i techniki, które w większości znane są z gier (punktacje, rankingi, nagrody itd.). Jeśli te wszystkie puzzle poukładamy w całość, wyjdzie nam fantastyczne połączenie możliwości dotarcia do grupy odbiorców i zbudowania z nimi relacji, tych, na których nam naprawdę zależy i jednocześnie opartych na zaangażowaniu, emocjach, satysfakcji i dialogu. A to dialog i skoncentrowanie się na potrzebach odbiorców powinno być dla nas najważniejsze. To, o czym wcześniej napisałem w artykułach do „Nowej Sprzedaży” i „Social Media Managera”, było właśnie o tym. O poszukiwaniu wspólnej drogi z klientami, tych, na których najbardziej nam zależy, oraz budowaniu społeczności wokół naszej marki. Zatem to nie tylko pięknie wyglądające hasła, ale sztuka składająca się z konkretnych narzędzi, metod oraz wartości, które prowadzą do sukcesu.
 

POLECAMY


Co wzbudziło w Panu pasję do tych tematów? Jakiś konkretny moment, wydarzenie?
Wywodzę się z branży organizacji imprez, zarówno prowadząc własną agencję eventową, jak i będąc partnerem czy pracownikiem największych agencji. W tej branży liczy się kreatywność, umiejętność zarządzania projektem, budowania relacji i łączenia różnych talentów po to, aby móc otrzymać/dać pełnowartościową usługę klientowi. Liczy się także umiejętność wzbudzania zaangażowania...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy