POLECAMY
Black Friday to w Polsce nadal zjawisko nowe i – głównie ze względu na mniejszą atrakcyjność promocji – nie aż tak popularne jak w Stanach Zjednoczonych czy w Wielkiej Brytanii. Być może najbliższe lata to zmienią, jednak już teraz warto przyjrzeć się temu, co dzieje się w e-commerce w czasie wzmożonych zakupów, wyciągnąć wnioski i przygotować się na kolejne okresy listopadowych promocji.
A w zeszłym roku w e-commerce działo się bardzo dużo. Dane z systemów analitycznych obsługiwanych przez nas klientów pokazały, że w dniu promocji sprzedaż wzrastała w nich nawet 17-krotnie w stosunku do normalnego poziomu. Nasi analitycy zaobserwowali również prawie pięciokrotnie większy ruch na stronach e-sklepów. W szczytowym momencie w ciągu jednej minuty przyjmowanych było ponad kilkadziesiąt zamówień. Co ciekawe, wielu klientów czekało z dodanymi do koszyka produktami właśnie na start promocji, aby złożyć zamówienie. Wszystkie sklepy, o których mówimy, zanotowały wzrosty i sprawdziły się technicznie w tym...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!