Oto pięć niestandardowych strategii prezentacji produktu.
POLECAMY
1. Zaprezentuj swój produkt jako prezent
Gdy wybierałeś się do znajomych na imprezę, czy przeszło Ci przez myśl, by zamiast butelki wina, kupić im w prezencie tran i olej? Nie jest to chyba popularny pomysł. A jednak takie zestawy prezentowe promuje marka Olini.
![]()
Marka atrakcyjnie ramuje w ten sposób swoją ofertę, grupując produkty w zestawy: na odporność, dla dzieci, dla kobiet, dla mam, dla nauczycieli, dla babci i dziadka. W ten sposób przenosi je z kategorii produktów pożytecznych (zdrowych, wzmacniających odporność) do kategorii produktów ładnych, mogących stać się atrakcyjnym podarunkiem. Wśród ich komunikatów pojawia się również efekt aureoli, czyli powiązanie produktu z autorytetem: możesz na przykład kupić zestaw dwóch olejów rekomendowanych przez naukowców. Zastanów się zatem, w jaki sposób utorować w umyśle swojego klienta ideę, że Twój produkt świetnie nadaje się na prezent, nawet jeśli jest to kurs online czy coś innego, co nie jest raczej w ten sposób powszechnie postrzegane.
2
...Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!