Dołącz do czytelników
Brak wyników

Inne

16 września 2019

Stań oko w oko z „przeciwnikiem” i skonfrontuj swój punkt widzenia

0 54

10. Customer Care Management Summit to wydarzenie dedykowane dyrektorom, managerom oraz kierownikom działów obsługi klienta. Jubileuszowa edycja Forum odbędzie się 4-5 grudnia 2019 roku w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Celem spotkania jest wymiana wiedzy i doświadczeń oraz skonfrontowanie różnych punktów widzenia na to, czy Al może całkowicie zastąpić człowieka, czy nigdy nie będzie to możliwe.
 

Nowa formuła wydarzenia kładzie szczególny nacisk na otwartą dyskusję pomiędzy prelegentami a publicznością, która odbędzie się w specjalnie wydzielonym czasie –  po każdej z dwóch następujących po sobie prelekcji. Kluczem spotkania będzie skonfrontowanie ze sobą różnych punktów widzenia na to, czy roboty mogą całkowicie zastąpić człowieka w obsłudze klienta, czy nigdy nie będzie to możliwe. Uczestnicy Forum wspólnie zastanowią się, czy lepiej inwestować w nowoczesne technologie, czy w rozwój pracowników i zespołów.

W agendzie Forum m.in.: przykłady wdrożonych strategii obsługi klienta, sposoby na budowanie zaufania i lojalności klientów, mapowanie doświadczeń, projektowanie oraz mierzenie CX i ROI, automatyzacja i robotyzacja w obsłudze klienta: Al, chatboty, asystent głosowy. Podczas prelekcji i warsztatów omówimy szanse i zagrożenia płynące z implementacji nowych rozwiązań technologicznych. Nie zabraknie także zagadnień związanych z zaangażowaniem i motywacją pracowników.

Szczegóły wydarzenia: //forum-ccms.com/

Przypisy