Stań oko w oko z „przeciwnikiem” i skonfrontuj swój punkt widzenia

Inne

10. Customer Care Management Summit to wydarzenie dedykowane dyrektorom, managerom oraz kierownikom działów obsługi klienta. Jubileuszowa edycja Forum odbędzie się 4-5 grudnia 2019 roku w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Celem spotkania jest wymiana wiedzy i doświadczeń oraz skonfrontowanie różnych punktów widzenia na to, czy Al może całkowicie zastąpić człowieka, czy nigdy nie będzie to możliwe.
 

Nowa formuła wydarzenia kładzie szczególny nacisk na otwartą dyskusję pomiędzy prelegentami a publicznością, która odbędzie się w specjaln...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy