Dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.
Magazyn Nowa Sprzedaż to najbardziej praktyczne czasopismo szkoleniowe o skutecznej sprzedaży, adresowane do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. Magazyn jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.
Poznaj naszych autorów
Marek Piasek
Rafał Mróz
Barbara Piasek
Monika Bartkowiak
Paweł Muzyczyszyn
Maciej Sasin
Tadeusz Woronowicz
Szymon Negacz
Merłan Dehmani
Konrad Orzechowski
www.custommerce.pl
www.custommerce.pl
Marta Olesiak
Stałe działy
TEMAT NUMERU
Wybrane i ważne zagadnienie, omówione pod różnym kątem. Temat numeru to m.in.: „Zamykanie budżetu”, „Sprzedaż na konkurencyjnym rynku”, „Budowa strategii sprzedaży”.
czytaj przykładowy artykuł >>
FELIETON
Felietony praktyków i specjalistów ds. sprzedaży, wizerunku i marketingu. To spojrzenie na dany problem lub nowe zjawisko pod zupełnie innym kątem.
czytaj przykładowy artykuł >>
SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK
To najważniejsze narzędzia niezbędne w codziennej pracy handlowca. Skuteczne techniki, sprawdzone strategie, rekomendacje specjalistów.
czytaj przykładowy artykuł >>
ZAPYTAJ SPECJALISTĘ
Publikacje i wywiady z trenerami biznesu, ekspertami, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w sprzedaży. Wśród rozmówców m.n. Barbara Piasek, Joanna Malinowska-Parzydło, Mateusz Grzesiak.
czytaj przykładowy artykuł >>
STREFA SZEFA
Dział przeznaczony dla managerów sprzedaży, liderów w swoich obszarach. Tu poruszamy takie tematy, jak zarządzanie zespołem czy budowanie marki osobistej.
czytaj przykładowy artykuł >>
MARKETING
Wskazówki i schematy pokazujące, , jak marketing może skutecznie zwiększać sprzedaż w każdej firmie.
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
TEMAT NUMERU
Jak przygotować swój sklep na rewolucję i prawidłowo wdrożyć nowe rozwiązania?
NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ
Jak wzmocnić customer experience w sklepie internetowym?
STREFA SZEFA
Grywalizacja w sprzedaży - pięć kluczowych zasad
MARKETING
Jak marketing relacji wpływa na budowanie więzi z klientem?


