Dział: Artykuł sponsorowany

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Skuteczny marketing w social mediach - od czego zacząć?

Marketing społecznościowy rządzi się swoimi prawami. Co zrobić, aby czerpać z niego realne korzyści dla marki?

Czytaj więcej

Jak zachować bezpieczeństwo podczas płatności online?

Panująca obecnie pandemia COVID-19 znacząco wpłynęła na popularność e-commerce’ów i zakupów online. Klienci chętnie korzystają ze sklepów internetowych, ze względu na szybkość, wygodę, ale i większy wybór produktów niż w tradycyjnym sklepie, a także różnorodność metod finalizacji transakcji. Czy jednak płatności online są w 100% bezpieczne? Czy zarówno klient, jak i właściciel e-commerce’u mogą dodatkowo zadbać o swoje bezpieczeństwo? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na te pytania!

Czytaj więcej

UFAJ, ALE SPRAWDZAJ

Do dziś nie wiadomo, komu przypisać tytułowy cytat. Na pewno został powtórzony przez Benjamina Grahama w książce Inteligentny inwestor, stając się tym samym ikoną filozofii zarzadzania zespołami sprzedażowymi. O ile realizacja jego pierwszej części jest stosunkowo prosta, to wielu menedżerów ma kłopot z realizacją części kontrolnej, głównie przez to, że brakuje im odpowiednich narzędzi. Na szczęście to się zmienia, a obszar sprzedaży bezpośredniej wreszcie dostał nową technologię, pozwalającą lepiej rozumieć, czym de facto zajmują się handlowcy.

Czytaj więcej

Akcja rekrutacja, czyli jak skutecznie pozyskać wartościowe wzmocnienie zespołu?

Drastycznie spadające bezrobocie i wciąż rosnąca liczba rozmaitych, nieznanych wcześniej profesji skłaniają do refleksji na temat sposobów przeprowadzania rekrutacji. Nikogo nie powinno dziwić, że im bardziej wykwalifikowanego pracownika poszukujemy, tym trudniej go znaleźć. Co w tym wypadku robi większość firm? Rywalizuje widełkami płacowymi.

Czytaj więcej