Zmiany w retailu – rewolucja czy ewolucja?

Inne

Wzrost znaczenia technologii, nacisk na łatwość i wygodę dokonywania zakupów oraz zmiana funkcji placówek sprzedaży z miejsc czysto handlowych na punkty spotkań, wypoczynku i rozrywki to globalne trendy handlowe, które głęboko wpływają na rynek detaliczny. Czy zmiany, jakie przynoszą, wpływają niepostrzeżenie na codzienne zakupy, czy raczej rewolucyjnie odmieniają oblicze handlu? Zdania ekspertów są podzielone.
 

Zmiany na rynku detalicznym, jakie obserwujemy, nie ulegają wątpliwości. Jednak eksperci wciąż dyskutują na temat charakteru przekształceń, przez jakie przechodzi branża retail. Czy mamy do czynienia z gwałtowną rewolucją, czy naturalną ewolucją? Kwestią otwartą pozostaje też, w jakim stopniu polski rynek różni się pod tym względem od globalnie obserwowanych tendencji.

POLECAMY

- Na co dzień wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie z pogłębionej obserwacji zachowań konsumenckich oraz analizy trendów na zagranicznych rynkach. Dzięki temu rozumiemy dynamikę zmian, jakie zachodzą w retailu – mówi Bogdan Łukasik,...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy