W biurze zbudowanym w stylu open space pracuje kilkunastu handlowców pracujących na słuchawkach. Jedni lubią słuchać muzyki podczas pracy, inni wolą chłód i zniżają temperaturę w klimatyzacji, a jeszcze inni bardzo głośno rozmawiają, co rozprasza pozostałych pracowników. Różnice osobowości i przyzwyczajeń prowadzą do konfliktów, kłótni, a nawet do zwolnień z pracy.
POLECAMY
Między działem handlowym a działem telefonicznej obsługi klienta dochodzi do spięć. Handlowcy pracujący na słuchawkach domagają się, aby mobilni doradcy zmieniali trasę i jeszcze tego samego dnia udawali się na spotkania do klientów, którzy zadzwonili do nich z prośbą o konsultację. Tymczasem handlowcy w terenie mają zaplanowane trasy i nie zawsze mają możliwość zmiany dziennego planu dnia, aby sprostać oczekiwaniom zadeklarowanym klientom przez doradców telefonicznych.
Konflikty między pracownikami i przełożonymi, między pracownikami czy między działami to tylko kilka przykładów możliwych sporów, jakie mogą mieć miejsce w zarządzaniu zespołami. Konflikty w zarządzaniu przedsiębiorstwem są nieuniknione, dlatego warto, by każdy menedżer, lider czy aspirujący na stanowiska kierownicze pracownik poznał zasady zarz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!