Zacznę od podzielenia wydarzeń firmowych na dwa rodzaje. Pierwszy to eventy wewnętrzne, które służą głównie integracji pracowników, partnerów biznesowych i tworzeniu poczucia przynależności osób zainteresowanych przedsiębiorstwem. Druga grupa to oczywiście wydarzenia zewnętrzne, które mają na celu promocję biznesu, pokazanie wiedzy, jaką posiadają pracownicy, oraz rekrutację nowych osób.
POLECAMY
Siła wewnętrznych wydarzeń
Od ponad dwunastu lat zawodowo zajmuję się komunikacją. Początkowo, kiedy jeszcze jako studentka rozpoczynałam swoją karierę, to właśnie w trakcie wyjazdów firmowych mogłam lepiej poznać osoby, z którymi pracowałam. Właśnie wtedy zrozumiałam jedną...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!