Okazuje się jednak, że nie była to jedyna możliwość uniknięcia sprzedażowo-covidowych problemów. Pandemia wymusiła na wielu branżach dostosowanie się do nowych realiów i poszukanie bardziej kreatywnych rozwiązań. Sprawdźmy więc na przykładach, jak z tematu wybrnął najbardziej interesujący czytelników duet, czyli sprzedaż i marketing.
Według danych zebranych przez KPMG w raporcie „Nowa rzeczywistość: konsument w dobie COVID-19. Jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków w czasie koronawirusa”, w wyniku wybuchu pandemii COVID-19 krajowi kupujący trwale zmienili swoje zwyczaje nabywcze. Ponad 70% konsumentów zdecydowało się na dokonywanie zakupów online. Warto zaznaczyć, że aż połowa z nich wcześniej w ogóle nie kupowała w sieci. Najwięcej zyskała branża e-zakupów w segmencie produktów spożywczych, leków, kosmetyków i o...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!