Ze względu na zmiany na rynku detalistów, rozwój e-commerce, a także pojawienie się nowoczesnych narzędzi wspierających sprzedaż, modyfikacji uległa rola przedstawiciela handlowego. Ten nie jest rozliczany jedynie za wyniki sprzedażowe. Kluczowe jest budowanie relacji biznesowych, a także merchandising. Jak zadbać o budowanie marki własnej? Jak pozyskać nowych kontrahentów? Współczesny marketing daje wiele możliwości.
POLECAMY
Narzędzie 1. Strona www, czyli zadbaj o widoczność w sieci
Odpowiednio skonstruowana strona internetowa pomaga w zarządzaniu procesem sprzedażowym. Wybrane witryny mają zintegrowane moduły i systemy. W pracy handlowca pomaga także jasny proces sprzedażowy. Jak powinna wyglądać witryna, by wspierała cele biznesowe? Współczesne strony internetowe tworzone są w myśl idei SMART i powinny bazować na współczynnikach efektywności, czyli KPI. Warto odpowiedzieć sobie na pytanie, ilu klientów będzie odwiedzać stronę, czego mogą szukać, a także jakimi hasłami chcesz ich przyciągnąć.
Zbudowanie odpowiedniej strony internetowej wymaga wsparcia specjalistów. Ci wiedzą, jaki powinien być design, jak wygenerować odpowiednie leady i treści. Działaj w myśl zasady SMART. To angielski akronim od słów Sp...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!