Podsumowanie 2022 r. na rynku e-commerce dystrybucji materiałów budowlanych. Jakie cele warto wyznaczyć na nowy rok?

Strefa szefa

Rok 2022 przyniósł nam wyraźne zmiany na rynku dystrybucji materiałów budowlanych. Oprócz problemów wynikających z zakłóceń w łańcuchach dostaw, niedoborem surowców, agresją Rosji na Ukrainę, borykamy się także z ogromną inflacją. W SIG e-commerce jest częścią modelu omnichannel. Działamy tak, aby zapewnić klientowi identyczne doświadczenia, warunki handlowe oraz poziomu obsługi niezależnie od kanału, który wybierze do kontaktu z firmą na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej. W związku z tym kluczowe jest dla nas zapewnienie klientowi maksymalnie komfortowego i bezpiecznego narzędzia sprzedaży online.

Trzeba sobie jasno powiedzieć, że rok 2022 był pełen zawirowań. Aktualne trendy makroekonomiczne są bardzo niestabilne. Pandemia wpłynęła na zaburzenie łańcuchów dostaw. Dodatkowo, po niej zaobserwowaliśmy na rynku duży popyt, którego produkcja nie nadążała zaspokajać. W związku z powyższymi czynnikami pojawiły się braki towaru w wielu kategoriach produktowych. Efektem tego był bardzo szybki wzrost cen, który swój począt...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy