Nowa Sprzedaż: Retail Media na stałe zagościły już w strategiach sprzedażowych największych marek. Czy w tym obszarze jest jeszcze potencjał do odkrycia?
Torsten Ahlers: Dostawca, który nie ma bezpośredniego kontaktu z konsumentami i sprzedaje za pośrednictwem sprzedawców detalicznych, może znacznie zwiększyć swój udział w rynku i uzyskać cenne dane o konsumentach dzięki inteligentnym inwestycjom w Retail Media. Zwłaszcza teraz, gdy rośnie potrzeba mierzenia wpływu działań sprzedażowych, detaliści, którzy mogą dostarczać i analizować te dane w celu zwiększenia skuteczności mediów, wciąż mają przewagę pierwszego ruchu. W tym kontekście Retail Media są bardzo skutecznym narzędziem ze względu na swoją mierzalność. Pr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!