Obraz, który sprzedaje. Jak wideomarketing wpływa na decyzje zakupowe klientów?

Marketing

Scrollowanie trwa sekundy, a decyzje zakupowe podejmowane są impulsywnie, liczy się pierwsze wrażenie. Wideo nie tylko przyciąga uwagę – ono sprzedaje. Sprawdź, jak wykorzystać potencjał wideomarketingu, by realnie zwiększyć sprzedaż w swojej firmie.

Dlaczego wideo? Król treści, który angażuje

Jeszcze kilka lat temu mówiło się, że content is king. Dziś – content nadal rządzi, ale pod warunkiem że… się rusza. Wideo to obecnie najbardziej angażujący format treści w sieci. Jak pokazują dane:

POLECAMY

  • aż 96% konsumentów deklaruje, że przed zakupem ogląda film związany z produktem lub usługą (źródło: Wyzowl, 2024);
  • wideo generuje średnio 1200% więcej udostępnień niż treści w formie tekstu i grafiki razem wzięte;
  • algorytmy platform takich jak Instagram, Facebook, TikTok czy YouTube faworyzują treści wideo – zwiększając ich zasięgi i szansę dotarcia do nowych odbiorców.
     

To nie przypadek, że największe platformy społecznościowe zmieniają się w wyszukiwarki wideo. Ludzie nie chcą już tylko czytać – oni chcą oglądać, przeżywać, rozumieć. A wideo to umożliwia.
W porównaniu z tekstem czy grafiką treści wideo generują znacznie wyższe zaangażowanie. Przykładowo, posty zawierające w...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy