Dlaczego wideo? Król treści, który angażuje
Jeszcze kilka lat temu mówiło się, że content is king. Dziś – content nadal rządzi, ale pod warunkiem że… się rusza. Wideo to obecnie najbardziej angażujący format treści w sieci. Jak pokazują dane:
POLECAMY
- aż 96% konsumentów deklaruje, że przed zakupem ogląda film związany z produktem lub usługą (źródło: Wyzowl, 2024);
- wideo generuje średnio 1200% więcej udostępnień niż treści w formie tekstu i grafiki razem wzięte;
- algorytmy platform takich jak Instagram, Facebook, TikTok czy YouTube faworyzują treści wideo – zwiększając ich zasięgi i szansę dotarcia do nowych odbiorców.
To nie przypadek, że największe platformy społecznościowe zmieniają się w wyszukiwarki wideo. Ludzie nie chcą już tylko czytać – oni chcą oglądać, przeżywać, rozumieć. A wideo to umożliwia.
W porównaniu z tekstem czy grafiką treści wideo generują znacznie wyższe zaangażowanie. Przykładowo, posty zawierające w...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!