O emocjach, czyli marka osobista w czasie turbulencji

Strefa szefa

W biznesie liczą się efekty, trzeba działać! Brzmi znajomo? Przez wiele lat drogi zawodowej szłam do przodu, nie rozczulając się nad sobą, choć moje emocje nie były zaopiekowane. Radzę sobie – myślałam. Zajmuję się tym, co ważne: zadaniami, realizacją celów, wynikami. Od kiedy przyjrzałam się sobie, jakość mojego życia znacznie wzrosła, a to, co robię, daje mi więcej satysfakcji i spełnienia. Uczę się niełatwej sztuki odpuszczania, analizuję swoje reakcje, częściej ufam też intuicji.

Dlaczego o tym mówię? Ponieważ taka gotowość na zadbanie o siebie jest ważna, szczególnie teraz – w dobie wszechobecnego kryzysu.
 

POLECAMY

Zapamiętaj! 
Silna marka osobista oznacza nie tylko konkretną strategię, tworzenie treści, budowanie wizerunku – czyli wszystko to, co widać na zewnątrz. Silna marka to również trwałe fundamenty i zaplecze psychologiczne, które pozwalają nam przetrwać w czasach zawirowań.


Firma rozwinie się tak bardzo jak bardzo rozwijają się jej liderzy, a w przypadku działalności gospodarczej – osoba ją prowadząca. O jaki rozwój chodzi?...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy