Nowe ujęcie sprzedaży

Skuteczna sprzedaż

W ostatnim czasie na rynku panuje duże przesycenie różnego rodzaju technikami sprzedażowymi, co oddziałuje dość mocno na naszych klientów. Codzienne poddawanie się wszelkim możliwym formom reklamy zmusiło odbiorców do budowania gigantycznych murów obronnych. Jak je obejść? Zburzyć?

Nastawienie się na coraz to mocniejszą ekspansję zakupową sprzyja rozwojowi gospodarki oraz branży sprzedażowej – nie chodzi tu bowiem tylko o produkt czy usługę… W dzisiejszych czasach najważniejsza rzecz to osobowość sprzedawcy, która dotrze do naszego odbiorcy. 
Jako wieloletni praktyk sprzedaży obserwuję, co dzieje się w sklepach, galeriach, telesales, e-commerce – ludzie zaczynają się brzydzić zawodem sprzedawcy. W momencie, gdy w towarzystwie ktoś zapyta ich: ,,Czym się zajmujesz?’’ – często takie osoby wymyślają wymijające odpowiedzi. Dlaczego? Dlatego, że sprzedawca w dzisiejszej mentalności to naciągacz, złodziej, oszust, który wyciąga z nas wszystkie oszczędności. Co się z nami dzieje? Przecież każdy z nas kupuje chleb, mleko, środki czystości – czy to daje nam tyle radości? A pamiętasz, kiedy kupowałeś ostatnio swój wymarzony i drogi samochód? Lub wtedy, gdy kupowałaś tak nieprzyzwoicie drogą torebkę, że tylko niektórzy wiedzą, ile kosztowała? Przypomnij sobie uczucie, które Ci wtedy towarzyszyło. Pamiętasz? Właśnie… O tym staram się napisać. 
Nowe ujęcie sprzedaży może takie być. Obecnie nie mamy problemów z postrzeganiem produktów, robią to za nas...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy