W szybkim tempie uzbroiliśmy się w narzędzia, pozwalające w sposób płynny i możliwie naturalny na zdobywanie oraz obsługiwanie naszych klientów. Zakupiliśmy licencje programów obsługujących wideokonferencje, stworzyliśmy prostsze i bardziej intuicyjne metody kontaktu klienta z dostawcami. W końcu wielu z nas wprowadziło narzędzia w postaci aplikacji do samodzielnego zarządzania usługami, zamówieniami, łańcuchami dostaw itd.
Te i inne podobne działania spowodowały, że… jeszcze bardziej każdy z nas pragnie spotkania na żywo z drugim człowiekiem. Niestety, jeszcze przez jakiś czas będziemy musieli poruszać się w hybrydowym systemie działania.
POLECAMY
Nowe wyzwania
Jedno z pytań, które możemy sobie zadać w tych okolicznościach, to, jak zarządzać rozproszonymi strukturami sprzedaży w nowych czasach. W wielu przypadkach zmiana stylu nie była czymś nowym, ale zaskakujący jest fakt, że już tak łatwo nie możemy się spotkać i omówić bieżących spraw bezpośrednio z członkami naszego zespołu. Stąd codzienne kontakty w postaci rozmów, wsparcia, motywowania czy wspólnego szukania rozwiązań są dziś, moim zdaniem, cennym kluczem do utrzymania dobrej zespołowej atmosfery.
Dalej dobra zespołowa atmosfera przekłada się na większą chęć działania. Cały team nakręca się do lepszej jakościowo i wydajniejszej pracy, co bezpośrednio zauważamy w wynikach sprzedażowych (prospekty, leady, spotkania, oferty, wdrożenia produktowe, upsell)...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!