W połowie 2020 r. w sieci kupowało 73% Polaków1. Oznacza to wzrost klientów online’owych o 11% w porównaniu z 2019 r. I ta liczba wciąż rośnie. Na taki stan rzeczy ewidentnie wpłynęła pandemia i konieczność odnalezienia się wielu spółek ze swoimi produktami w nowej rzeczywistości. To zjawisko nie tylko zmieniło priorytety w kanałach dystrybucyjnych. Pojawiła się również konieczność pochylenia się nad działaniami marketingowymi, które w swoim założeniu powinny stanowić wsparcie dla sprzedaży. Czy zjawisko przenoszenia się aktywności do sieci nadal będzie się działo w takim tempie? Czy powinniśmy zrezygnować z działań offline’owych?
POLECAMY
Internet kontra offline
Działania reklamowe oraz PR-owe w mediach tradycyjnych wciąż stanowią znaczące elementy strategii marketingowej. Ich rola zależy oczywiście od tego, do jakich grup docelowych chcemy dotrzeć. W sprzedaży online’owej, a co za...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!