Marketing narracyjny a upominki reklamowe

Inne

Niejednokrotnie pisaliśmy o tym, jak ważne są upominki reklamowe i jak wielki wpływ mają na naszych obecnych i potencjalnych klientów. Gadżety reklamujące markę mają dużą moc, potrafią zmienić postrzeganie naszej firmy w oczach innych osób. Upominki reklamowe są swoistą wizytówką firmy. Przedmioty, które budują znajomość marki jak i jej wizerunek.

 

POLECAMY

Kluczową cechą upominków jest ich funkcjonalność oraz jakość wykonania. Chcielibyśmy jednak podkreślić, że same gadżety z logo firmy nie sprawią, że nasza marka stanie się znana i popularna. Trzeba się odnieść do innych działań. Dziś chcielibyśmy kilka słów napisać o marketingu narracyjnym.

Upominki reklamowe i co jeszcze?

Tradycyjny marketing opiera się na czterech obszarach działania: cena, produkt, promocja i dystrybucja. Wolny rynek spowodował, że każda branża ma bardzo dużą konkurencję, więc nawet idealne stosowanie się do powszechnie znan...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy