Marketing afiliacyjny skaluje biznesy

Marketing

Zarówno handlowcy, jak i marketerzy nieustannie poszukują nowych sposobów dotarcia do klientów i zwiększenia sprzedaży. Modelem biznesowym, który w tym pomaga, jest marketing afiliacyjny. Zbieranie owoców współpracy w postaci regularnego zysku to jednak nie wszystko, co mogą zaoferować programy partnerskie. Korzyści z afiliacji jest znacznie więcej.

Jak podają analitycy z Influencer Marketing Hub, na całym świecie istnieje blisko 10 tys. usług lub firm powiązanych z podmiotami stowarzyszonymi. Należą do nich agencje, platformy i inne organizacje czy też aplikacje oferujące usługi partnerskie. Te dane świadczą o tym, że wiele firm już dostrzega potencjał rozwoju tej branży.

POLECAMY

Biznes o poziom wyżej

Pod wieloma względami marketing afiliacyjny to nowoczesna wersja tradycyjnej sprzedaży prowizyjnej. Firmy, tj. sprzedawcy partnerscy, płacą procent za każdą sprzedaż (transakcję) wygenerowaną przez marketera stowarzyszonego. Marketerzy afiliowani promują produkty lub usługi, a gdy kupujący zdecydują się na zakup z takiego polecenia, partner otrzymuj...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy