Marka osobista - chwilowa moda, buzzword czy faktyczna wartość?

Felieton

Czy pamiętasz, kiedy zacząłeś budować swoją markę osobistą? Nie? To Ci przypomnę. Było to wtedy, gdy pierwszy raz pisałeś swoje CV. W tym dokumencie starałeś się przedstawić siebie w taki sposób, aby potencjalny pracodawca zaprosił Cię na rozmowę. Czym tak dokładnie jest marka osobista? To nic innego, jak reputacja. A czymże ona jest? Reputacja to wszystko to, co o Tobie mówią, gdy wyjdziesz z pokoju.

Po co jest Ci potrzebna reputacja? W każdym momencie życia zawodowego będzie miała ona wpływ na to, czy uda Ci się zrealizować postawione przed sobą cele. Nawet, jeżeli jesteś introwertycznym analitykiem i Twoim najlepszym kolegą z pracy jest Excel. Nasza reputacja jako pracownika wpływa np. na pensję czy premie. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej może ona natomiast sprawić, że to Tobie, a nie innym kandydatom, zaproponują stanowisko, o które się ubiegasz. Podc...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy