Kiedyś to było…
Jeszcze kilka lat temu sprzedaż była znacznie prostsza. Wystarczyło odebrać telefon, odpowiedzieć na zapytanie z polecenia albo pojawić się na spotkaniu. Popyt często przewyższał podaż, a klienci szukali dostawców i usługodawców, zamiast być nimi zalewani. Działało się bardziej reaktywnie – czekało się na klienta, który „się znajdzie”.
Dzisiaj to już przeszłość. Świat się zmienił. Konkurencja urosła w niemal każdej branży. Klienci są bardziej świadomi, wybredni i ostrożni. Przesyt informacji sprawia, że Twoja oferta – choćby była najlepsza – może po prostu nie przebić się do świadomości odbiorcy. I tu nie chodzi o to, że nie masz wartościowego produktu czy usługi. Chodzi o to, że klient nie ma powodu, żeby z Tobą rozmawiać i żeby Cię wysłuchać. On nie chce kolejny już raz opowiadać o swoich potrzebach i wyzwaniach. Takie podejście działało w 2020 r.
Obecnie klienci są już tym zmęczeni. Bez zbudowanego zaufania nie powiedzą Ci o niczym, co sprawi, że...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!