Dystrybucja materiałów budowlanych w Polsce od lat kojarzyła się przede wszystkim z tradycyjnymi praktykami biznesowymi oraz konserwatywnym podejściem do promocji. W przeszłości wiele firm z tego sektora unikało nowoczesnych narzędzi marketingowych, skupiając się na sprawdzonych, choć niekiedy przestarzałych metodach działania. Niemniej jednak, w ostatnich latach obserwujemy dynamiczne zmiany, które stopniowo przekształcają ten obraz. Coraz większa liczba firm działających w branży budowlanej dostrzega bowiem ogromny potencjał drzemiący w mediach społecznościowych i z powodzeniem zaczyna włączać je do swoich strategii marketingowej. W dobie cyfryzacji media społecznościowe stają się nie tylko platformą do promo...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!