LinkedIn w branży dystrybucji materiałów budowlanych

Pozyskiwanie klienta

Choć branża dystrybucji materiałów budowlanych nie jest najłatwiejsza do działań w mediach społecznościowych, obecnie nie można przejść obojętnie obok możliwości, jakie dają social media w skutecznym budowaniu strategii marketingowej firm z tego sektora. Jedną z kluczowych platform społecznościowych, które pozwalają efektywnie budować solidną i zaufaną markę, jest LinkedIn.

Dystrybucja materiałów budowlanych w Polsce od lat kojarzyła się przede wszystkim z tradycyjnymi praktykami biznesowymi oraz konserwatywnym podejściem do promocji. W przeszłości wiele firm z tego sektora unikało nowoczesnych narzędzi marketingowych, skupiając się na sprawdzonych, choć niekiedy przestarzałych metodach działania. Niemniej jednak, w ostatnich latach obserwujemy dynamiczne zmiany, które stopniowo przekształcają ten obraz. Coraz większa liczba firm działających w branży budowlanej dostrzega bowiem ogromny potencjał drzemiący w mediach społecznościowych i z powodzeniem zaczyna włączać je do swoich strategii marketingowej. W dobie cyfryzacji media społecznościowe stają się nie tylko platformą do promo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy