Wykorzystanie technologii zbliżeniowej zajęło bankom prawie pół wieku. Wprowadzenie bankowości mobilnej na smartfony – zaledwie dwa lata. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli za 5 lat komunikację z bankiem zdominują wirtualni asystenci, a płatności będziemy autoryzować skanem naszych twarzy. Jednocześnie z upowszechnieniem bankowości bezpośredniej zmieniły się perspektywy rozwoju dzisiejszych banków. Powstają nowe narzędzia, które umożliwiają usprawnienie obsługi klienta. Dotyczy to wszystkich kanałów, także tych związanych z obsługą w oddziale stacjonarnym czy call center.
Zapraszamy do udziału w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym podczas konferencji "Bankowe systemy informatyczne – bezpieczeństwo i obsługa klienta" już 18 września 2019 roku w Warszawie.
POLECAMY
Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in.:
- Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski
"Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design"
- Łukasz Piechowiak - Redaktor naczelny Fintek.pl
"Jak Fintech zmienił bankowość? Przegląd innowacji w Polsce i na świecie"
- Tomasz Ćwik - Head of IT Strategy and Architecture Department, BNP Paribas Bank Polska
"Czarnobyl – czyli jak przeprowadzić transformację digital aby uniknąć katastrofy i ewakuacji klientów"
- Małgorzata Filipowska - Innovation & FinTech, Alior Bank S.A.
- Paulina Skrzypińska - Koordynator Laboratorium Innowacji, Pion Cyfrowej Transformacji, BNP Paribas Bank Polska, i Michał Miszułowicz - Fintech Cooperation Manager, BNP Paribas Bank Polska
- Marcin Łaziński - Menadżer Wydziału Doskonalenia Procesów Departament Produktów i Procesów Bankowości...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!