Metody przekonywania a inne zasoby osobiste handlowca
Szukając kolejnych narzędzi i technik, można zapomnieć o innych poziomach rozwoju. A przecież to osobowość odróżnia od siebie handlowców. Zarówno to, kim są, jak się zachowują, jakie mają wartości i przekonania, jak i to, jakim językiem operują na spotkaniach sprzedażowych. W dalszym ciągu niewiele osób pracuje nad obszarem swojego słownictwa, świadomie wdrażając kolejne wyrazy, łącząc je w zdania, historie i opowieści.
POLECAMY
Zapamiętaj:
Rozbudowany słownik handlowca jest fundamentem jego kompetencji.
Dzięki niemu jesteśmy w stanie tworzyć plastyczne opisy, prowadzić przekonywające prezentacje, podejmować działania wpływające na percepcję naszego odbiorcy.
Zacznij od siebie
Pracujemy nad tym, jak mówić do klienta, zapominając często o tym, jak komunikujemy się ze sobą. Nie każdy z nas pamięta o tym, że zewnętrzna komunikacja wynika z wewnętrznych procesów. Nasze słownictwo wpływa na emocje, których doświadczamy, a wraz z nimi na to jak interpretujemy rzeczywistość. Dzieje się tak, ponieważ postrzegamy zdarzenia poprze...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!