Jak tworzyć rolki, które sprzedają? Przewodnik krok po kroku

Marketing

Rolki to niekwestionowany król krótkich treści wideo, które zmieniły zasady gry. Dziś nasza zdolność skupienia się jest krótsza niż kiedykolwiek. W świecie, w którym non stop jesteśmy bombardowani informacjami, masz tylko kilka chwil, żeby się wyróżnić i przyciągnąć uwagę swojego odbiorcy. Rolki to nie moda – to skutecznie narzędzie, które pozwala dotrzeć do nowych klientów i budować silne relacje. Zamiast traktować rolki jak obowiązek, warto zobaczyć w nich szansę na rozwój Twojej marki.

Rolki to szansa na zdobycie nowych klientów

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy jest stworzony do występowania przed kamerą, nie każdy lubi (i chce) się pokazywać i nie każdy ma na to czas. Mimo wszystko warto spróbować – rolki są aktualnie jednym z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Dlaczego? Są krótkie, angażujące i dostarczają treści w szybki i przystępny sposób. Algorytmy Instagrama czy TikToka lubią tę formę, a to oznacza, że nawet niewielkie konta mogą w ten sposób trafić do potencjalnych klientów i osób, które wcześniej nie miały styczności z daną marką.
Rolki słyną z dużego zaangażowania – użytkownicy chętnie je oglądają, komentują i udostępniają. Genialnie napisany post raczej nigdy (chociaż są wyjątki) nie wykręci takich wyników jak rolka. Rolki to bardzo wdzięczny format, za ich pośrednictwem można pokazać dosłownie wszystko – produkt, usługi, kulisy pracy, można opowiedzieć historię... Dzięki rolkom marka staje się bardziej przystępna i zrozumiała dla odbiorców, a pamiętaj, że społeczeństwo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy