Jak stworzyć strategię błękitnego oceanu – część druga

Strefa szefa

Poszukiwania błękitnego oceanu dawno nie były tak ważne! Zapraszam Cię do drugiej części artykułu, w którym zachęcam do przejścia przez krótki proces poszukiwania błękitnego oceanu w Twojej branży.

Krok 3.

Uzupełnieniem i dodatkiem do schematu czterech działań jest diagram eliminuj–redukuj–wzmocnij–stwórz, który wymusza na nas zaplanowanie konkretnych działań każdej z czterech grup w celu stworzenia nowej krzywej wartości. Przeanalizuj diagram dla Cirque du Soleil.
Twórcy Cirque du S...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy