Programy wsparcia sprzedaży, to określone w czasie akcje, o jasno sprecyzowanych zasadach, które mają motywować siły sprzedaży do osiągania założonych wyników handlowych. Często są nazywane konkursem lub określane jako program motywacyjny. Mogą być skierowane do wewnętrznych sił sprzedaży (działów sprzedaży, handlowców) lub na zewnątrz organizacji: do sieci dystrybucji lub osób mających wpływ na decyzje zakupowe (np. architekci wnętrz w przypadku mebli, dekarzy w przypadku okien dachowych). Jeśli jesteś osobą, która po raz pierwszy będzie przygotowywać program wsparcia sprzedaży, to ważne, by od samego początku właściwie zaplanować cały proces, by wziąć pod uwagę wszystkie istotne kryteria. Poniżej przedstawiamy podstawowe kwestie, które trzeba uwzględnić.
POLECAMY
Czy obie strony procesu rozumieją cel?
Pierwsza i podstawowa sprawa, to zidentyfikowanie co jest obecną trudnością s...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!