Jak możesz wykorzystać sztuczną inteligencję, by wnieść CX w e-commerce na jeszcze wyższy poziom?

E-COMMERCE

Jak sprawić, by klient chętnie robił u Ciebie zakupy i polecał Twój sklep dalej? Połącz sprawdzone przez przedsiębiorców rozwiązania z najnowszymi technologiami, by oszczędzać czas, automatyzować procesy, wnieść CX na wyższy poziom i przy okazji wyprzedzić swoją konkurencję.

Customer experience (CX) to nic innego, jak wszystkie doświadczenia klienta z Twoim sklepem. Od promocji, przez szybkość ładowania się strony, a skończywszy na jakości obsługi klienta. Za sprawą customer experience możesz zdobywać więcej klientów, a także od razu zadbać o to, by często wpadali do Ciebie na zakupy.

POLECAMY

Przyjrzyj się drodze klienta

W planowaniu ulepszeń w customer experience warto zacząć od spojrzenia z góry na całą drogę klienta. Najpierw jest potrzeba, później szukanie rozwiązania i poznanie marki, potem zainteresowanie się konkretną ofertą, a koniec następuje przy zakupie. Jednak w przypadku często powracającego klienta, ten koniec może być jednocześnie początkiem długiej historii zakupowej.

Przed sprzedażą

Nim klient natknie się na Twój sklep online, będzie wyszukiwał sklepu z ofertą, która najbardziej go zainteresuje. Na tym etapie customer experience to budowanie świadomości marki i konstruowanie treści odpowiadających na pytania o to, kim jesteś, co oferujesz i co klient zyska dzięki Twoim produktom. Istotne są także wartości marki, z którymi klient może się utożsamiać. To wszystko sprawi, że przyciągniesz go do siebie. A stąd coraz bliżej do wrzucenia towaru do koszyka i finalizacji transakcji. Nim to jednak nastąpi…

W...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy