Moja przygoda z planowaniem i sprzedażą zaczęła się od firmy Unilever na początku lat 90. XX w. Trafiłem tam, mając 21 lat w charakterze przedstawiciela handlowego. To była prawdziwa szkoła życia! Nie tylko biznesowego.
Muszę przyznać, że w Unilever nauczyłem się profesjonalnie sprzedawać i miałem spore sukcesy na tym polu. Nauczono mnie w tej firmie robić z potencjału pieniądze. Profesjonalne szkolenia i doskonałe rozumienie procesu sprzedaży pozwoliło mi odnieść sukces. Jednak nabyte umiejętności nie są wystarczające do realizacji zamierzonych celów. A jest nim szeroko rozumiane planowanie, które wypełnia strategię oraz taktyki działania. Dziś chciałbym się skupić na pierwszym elemencie planowania, jakim jest dzienny plan działania czy pracy. W moim przekonaniu plan jest podstawowym elementem realizacji czegokolwiek.
Nawet cel SMART, czyli sprecyzowany, mierzalny, atrakcyjny, realistyczny i terminowy, jest planem...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!