Odpowiedzią może być przykład spółki Blue Ocean z podwarszawskiego Piaseczna. Firma zaczynała jako sklep internetowy z artykułami dla dzieci. Dziś to importer oraz wyłączny dystrybutor na Polskę ok. 30 marek dziecięcych ubranek, zabawek i akcesoriów. Obecnie spółka koncentruje się na płaszczyźnie B2B i sprzedaży do podmiotów z branży e-commerce, niezależnych sklepów oraz sieci handlowych. Większość jej przychodów – 97% – generuje sprzedaż hurtowa, a sprowadzane przez nią produkty można znaleźć w takich sieciach jak: Smyk, Toys „R” Us czy Empik. Wyzwaniem dla Blue Ocean jest to, że za sprowadzony towar musi płacić z góry, natomiast sieci handlowe, do których on trafia oczekują odroczony...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!